------------------------------------------
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ koodit lisäävät avaimia ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Pacific Warships: Naval PvP 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Peli on kaiken kaikkiaan hyvä, mutta siinä on yksi ongelma. Minulla on loistava Internet-yhteys taistelussa, pelini kaatuu tyhjästä ja kaikki taistelussa ansaitsemani katoavat. Korjaa tämä ongelma 5* tarkistusta varten. Grafiikka on hyvä, ohjaimet ovat hyvät, korjaa vain taistelun kaatumisongelma. Muuten, kun yritin saada takaisin vanhaa peliäni, jossa oli sekä päivitetty Siberia että Constelltian ll, en saanut sitä takaisin ja tein kovasti töitä sen eteen, grafiikkaa yritin laskea, mutta se ei toiminut. OK kiitos
Katsotaanpa, ovatko he törmänneet yhä useampiin ihmisiin, jotka näyttävät käyttävän hakkerointimoduuleja tässä pelissä, niin minä tahansa muuhun mobiilipeliin tähän mennessä. Note 10+ -pelissäni on 65 peliä, joten minulla on melko paljon pelejä, joista valita. Se on hieno peli, jos kestät sen, että nämä pelissä huijaavat ihmiset ampuvat ja tappavat jatkuvasti. Mutta jos haluat pelin, jossa hakkerit eivät vaeltele vapaasti, suosittelen, että et lataa tätä peliä. Hanki shadowgun legends, se on 5*-peli
Pidän pelistä erittäin hyvästä grafiikasta, pelattavuudesta... Mutta sen oletetaan olevan futuristinen peli. Toivon, että he lisäisivät jotain, jotta siitä tulisi futuristinen tunnelma, mutta kaiken kaikkiaan loistava peli
Upea grafiikka matkapuhelimelle tämä on suosikkini kaikista peleistäsi hauska pelattavuus, ainoa kritiikki, jota minulla on, on se, että kyvyt tekevät pelistä enemmän jäähtymispohjaisen kuin taitopohjaisen pelin, mutta vähemmän kuin joistakin muista mobiilipeleistä kaiken kaikkiaan hämmästyttävä
Pacific Warships: Naval PvP Hành động ngeMinulla on valitus GDC:n tukitiimistä. Lähetän heille muutaman kerran sähköpostia ongelmastani ja peliin liittyvästä ongelmastani, mutta he vain jättävät sähköpostini huomiotta. Olen todella pettynyt heihin, koska en välitä heidän käyttäjäongelmastaan
Pelattuani sitä useita päiviä ja nauttinut siitä pienessä määrin olen ymmärtänyt, että sen voitto on 100 %. jokaisella, joka maksaa, on valtava etu ilmaisiin pelaajiin verrattuna.
Pacific Warships: Naval PvP Hành động ngePidän pelistä, mutta laatu on niin korkea, että joskus viivästyy tai potkaisee minut ulos.
Tämä peli on mahtava... mutta se tarvitsee lisää karttoja. Etkö ole varma, miksi tietyn päivityksen jälkeen tarvitset sekä luottoa että AU:ta aluksen päivittämiseen. Mielestäni pelin hyvitystä tulisi käyttää laivan ostamiseen ja jos haluat saada aluksen nopeammin tai päivittää aluksen nopeammin, voit käyttää pelin AU:ta avataksesi sen nopeammin.
Kaksi kunnollisesti tehtyä peliä on helppo pelata, on perseestä, sillä se antaa sinulle 4 voittoa ja vaikeuttaa uuden veneen ostamista, mutta muuten se on hyvä peli
Tämä on mukavaa, uudet laivat ovat siistejä. En ole varma tästä uudesta päivityksestä, kestää kauan ennen kuin saan tuhansia lahjoja ja tasoja saada uusia laivoja, mutta tämä peli on mukava
World of Warships -klooni, erittäin vesitetty. Ei sijaintivaurioita, ei ammustyyppejä, ei pysty edes hallitsemaan korkeutta.
Peli on kiva, mutta peli menee väärään suuntaan, kukaan ei enää pelaa laivoilla, kaikki pelaa hävittäjiä ja ilmahyökkäystä,...pppffff, kuoli muutamassa sekunnissa. Kannattaa ostaa premium-alus kun pelaat kuutta hävittäjää vastaan, rajoituksia ei ole. Toivottavasti korjaat tämän.
Olen pelannut world of warships PC:llä 3 vuotta ja kokeillut mobiiliversiota hieman, mutta en ollut vaikuttunut. Kävelevät sotarobotit on ensisijainen mobiilipelini. Tämä T1:n peli tekee paljon siitä, mitä olen aina haaveillut laivojen olevan. Pidän todella futuristisuudesta ja varusteiden ja alusten päivitettävyydestä, joka antaa arvon yhdelle veneelle!
Maksaminen pelaamisesta antaa valtavan edun niille, jotka eivät voi. Voit ansaita päivityksiä, mutta kun suoritat päivitykset, joiden ansaitseminen kestää ikuisuuden esimerkiksi tason 5 laivoilla, maksavat pelaajat ovat jo päivitettyjä tason 7 laivoissa. Maksamattomat pelaajat ovat aina epäedullisessa asemassa. Tämä on pelin ainoa negatiivinen puoli, mutta se on suuri negatiivinen. Uudet pelaajat nauttivat siitä ensimmäisellä sijalla, jossa pelikenttä on tasainen, mutta kun he alkavat nousta tasolle. He alkavat nähdä, kuinka epäreilu tämä peli voi olla.
reilu peli Pitää vain käyttää kultaa kaikkeen. jokainen uusi alus vaatii kultaa "laivapaikkaan", vaikka saat aloitusaluksen takaisin. Peli on reilua, mutta koska se on suunnattu lompakkosoturiin, se ei ole minun lajini. Minulla ei ole ongelmia saada kultaa mihinkään peleihin, mutta 10 kultaa ensimmäisestä ostosta, 25 kultaa toisesta voi vain kuvitella, mihin se menee. myös tierV-laivat, joita voit saada käteisellä, ovat OP-aluksia niistä, jotka saat vanhan hyvän jauhamisen kautta.
Pacific Warships: Naval PvP Екшън wzacSe on erittäin hyvä ja koukuttava peli, ja toivon joitain ominaisuuksia, kuten EA real racingin Match-arvostelu tai videon uusinta ..
Tämä peli on erittäin maksullinen pelata. Voit varmasti hioa sen pois, jos sinulla on tarpeeksi potilaita, mutta se ei ole helppoa.. Saat palkinnot ovat melkein mitättömiä, ellet osta premium-tiliä. Joka tarjoaa noin 300% enemmän palkintoja. Suurin peliostos tässä pelissä on 300 dollaria. Laivojen päivittäminen on todella vaikeaa, kun et käytä rahaa. Ellei sinulla ole syviä taskuja, vältä tätä peliä...
Vielä yksi peli: mitä enemmän rahaa käytät, sitä parempia toisia olet. Toivon todella, että he lopettaisivat rahankäyttöön perustuvien paskapelien tekemisen. Vastaus: Väärin vain osa tuotteista on saatavilla pelivaluutoissa, loput sinun on maksettava. Lisäksi olin tasolla 24 ennen kuin pysähdyin, ja pystyin päivittämään vain ensimmäisen aluksen. Sen jälkeen et kestä tarpeeksi kauan ansaitaksesi enemmän "pelivaluuttaa" ostaaksesi paremman laivan. Mutta pelaat muita vastaan, joilla on 3–7 tasoa korkeammat alukset.
Hieno ja hauska peli. Toivon, että olisi tapa leikkiä ystävien kanssa. Se on ainoa huono puoli tässä pelissä.
voisi olla parempi ohjaus saattaa olla hieman epäselvä et voi valita lentojasi etkä voi sanoa millään ei päivityksiä ei mitään peli näyttää hyvältä kaiken kaikkiaan vain tarvitsee muutaman muutoksen ei ole ei on missä sinä voi vain ostaa tietokonetta vastaan tai jotain muuta
Hauska peli...mutta pudotan kaksi tähteä...aina viimeisestä päivityksestä...pelissä on enemmän viivettä ja se DC ilman varoitusta (ei se ei ole minun internet) taistelun aikana, mikä aiheuttaa minulle pisteitä. Peli oli tasaisempaa kuukausi sitten.
Taistelulaivassani on varmasti vika nyt tämän päivityksen jälkeen. Aseeni osoittavat vain ylöspäin eivätkä lukitu mihinkään. Ole hyvä ja korjaa! Sen mahtavan pelin lisäksi.
Loistava peli, mutta kaikki säiliön avaimet ovat hyvin vaikeita saada. Vaikka minulla olisi hyvä peli, he antaisivat minulle noin 8-9 avainta, sinun on lisättävä avainten määrää ja lisättävä kultatuloja, joita saamme jokaisesta ottelusta. täytyy lisätä ominaisuus, kuten Battle of Warship, jossa voimme kääntää koneemme erilaisista, jotta voimme välttää desin ilmapuolustuksen. Ja risteilijät hyökkäämään BB:iden kimppuun. Ole hyvä ja tee nämä asiat ja tämä peli voi olla täydellinen
No, minä rakastin grafiikkaa, nämä 2 tähteä ovat vain grafiikkaa, on olemassa muutamia asioita, joiden parissa sinun täytyy työskennellä... 1 - palkintopisteet ovat hyvin pienemmät verrattuna käyttämiemme opintopisteiden vaatimuksiin päivittääksemme laivojamme... 2- jopa kausikortin ostamisen jälkeen palkinnot ovat pienemmät, ja sinun antamasi tehtävä on erittäin vaikea... 3- Token-otteluilla on rajoituksia... Suurin osa luottopisteistä ansaitsee token-otteluista .... Tarvitsemme lisää palkintoja yrittää ymmärtää, saada lisää tapahtumia...
Annan sille toistaiseksi kaksi tähteä aseiden takia, ei ole selvää, saatko tietyn summan, voitko ostaa lisää vai voitatko ne, kun voitat taisteluita. en löydä aseita ostaakseni ja osa on loppumassa ja osa on loppumassa, joten tietääkö kukaan mitä tehdä, en löydä tietoa
Ei paha, mutta se on melkein vain World of Warships -blitz kopioitu ja liitetty tulevaisuutta varten. Jopa opetusohjelma on identtinen.
peli on hieno. ei mainoksia. palkinnot vedetään takaisin, kun on pelattu jonkin aikaa.
Real Madrid App اسپورٹس ivoKun pelasin, viivyttelin niin paljon, että se sulki pelin ja minun piti avata se uudelleen ja tein sen uudelleen. Luulen, että siinä on virhe, joka saa sinut viiveellä a saa sovelluksen sulkeutumaan, haluan päivityksen ja siihen päivitykseen haluan GD:n peliyhtiö korjaamaan asian.
Tämä peli on perseestä, koska sen avulla hakkerit voivat pelata ilman rangaistusta. Käytät rahaa, mutta niiden vahvuus on rajaton. Älä tuhlaa rahojasi. Minä tuhlasin omani enkä voi nauttia siitä!👎👎👎
2 asiaa, joista en pidä: 1. Miksi sinun täytyy tutkia alusta 2. Miksi et voi ajaa lentokonetta kuten Modern Warshipsissä voit lentää konetta
Pacific Warships: Naval PvP Екшън wzacTodella hyvä peli, upea pelattavuus sekä paljon aluksia ja tykistöä. Mainokset näkyvät vain, jos niitä erityisesti haluat. Joskus laitteellani (Samsung galaxy tab e) se vain viivästyy, mutta muuten peli on loistava! Sinun tarvitsee vain vähentää viivettä ja lisätä enemmän hymiöitä kommunikoidaksesi tiimisi kanssa. Muuten tämä peli on mahtava!
Hyvin viihdyttävää. Taistelulaivasodankäynti, 6 vs 6 -peli... loistavaa peliä. Viimeisen päivityksen jälkeen alkoi jäätyä ja häiritä. Sovelluksen sulkeminen. Ole hyvä ja korjaa.
Rakastin peliä, kunnes poistin sen vahingossa..onneksi olin tallentanut pelin google play -palveluun..mutta palatakseni takaisin olin käyttänyt 10 dollaria premium-tilassa ja se oli poissa...pls saan takaisin ja annan 5 tähdet..
Mahtava. Hieno peli. Kädensijat sileät. Taistelukentät ja tykkitaistelut on tehty järjettömän hyvin. Haluan ehdottomasti nousta pelivalikoimassani.
niin....Minulla ei ole Wi-Fi-yhteyttä, mutta minulla on rajoittamaton data, jolla pelaan kaikkia pelejäni, jostain syystä Tyynenmeren sota-alukset eivät anna minun pelata verkossa, se sanoo jatkuvasti, että huono yhteys palvelimeen epäonnistui, kysymykseni on ainoa tapa, jolla voin pelata tätä peliä on vain wifi?
KYLLÄ TAI EI .... VASTAUS TARVITAAN... joten voin poistaa jos on
Olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa. Ongelmani on, että peli vähentää sijoituspisteitä, jos pelisi kaatuu. Ymmärrän, kuinka ihmiset voivat paeta otteluita sulkemalla pelin, mutta en voi hallita, kaatuuko laitteeni vai ei. Uudet alukset ovat myös erittäin pettymys. Claymore on kunnollinen, mutta melko säälittävä, ja joku noob pudotti siitä 200 dollaria. Teistä on tullut liian ahneita. Kaikki maksaa jotain. Älä myöskään kohtele arvosteluja epäolennaisena. Mitä jos amiraali jättäisi tällaisen arvostelun?
Tämä peli on huijaus! He jatkoivat tapahtumaa saadakseen lisää rahaa, 8 tuntia jäljellä ja he lopettivat sen aikaisin. Tein ostoksia saadakseni lumihiutaleita, enkä olisi tehnyt niin, jos se ei olisi koskaan pidentynyt tai lyhentänyt ajastimessa ilmoitettua 8 tuntia. Minulla oli vain 184 lumihiutaletta jäljellä ja olisin voinut saada ne, jos tapahtuma olisi jatkunut jäljellä olevat 8 tuntia. Otin yhteyttä kehittäjään ja he käskivät minun ostaa kultaa saadakseni jäljellä olevat osat aluksen saamiseksi. Älä osta mitään tällä pelillä!!!
Peli on mahtavaa pelata. Mutta tänään ostin kausikortin, mutta silti samaa ei ole päivitetty peliin. Ole hyvä ja tutki asia ja ratkaise se mahdollisimman pian.
Tämä on viimeinen arvosteluni. Peli on fantastinen, ja se on ylivoimaisesti yksi suosikki taistelulaivapeleistäni. Laatu ja grafiikka ovat fantastisia, ja pelin avulla voit edetä paljon nopeammin kuin useimmat muut pelit. Annan myös tämän arvostelun kaikille peliä pelaaville, jotka saattavat tarvita apua GDC:ltä. He ovat nopeita, avuliaita, asiantuntevia ja erittäin helppoja työskennellä heidän kanssaan. Jos kohtaat ongelmia, ota heihin yhteyttä, niin saat parasta mahdollista tukea, jota olen koskaan kokenut.
Niin siistiä, voin taistella, päivittää ja keskustella, mutta tarvitsemme uuden päivityksen, ne ihmiset haluavat pelata muiden riveiden kanssa. Mietin, voitko lisätä yksityisen ottelun ja chat-huoneen, koska he haluavat pelata yhdessä ja ryhmittyä
Toinen B.S. maksa voittaaksesi arvoton peli. voi toki, että voit pelata ilmaiseksi, mutta jos haluat voittaa, sinun on käytettävä rahaa. ahne matalan käyttöiän yritys. Jos negatiivinen 10 voitaisiin antaa, tämä peli saisi sen varmasti. joten jos pidät pelaamisesta etkä koskaan voita, tämä on paras peli siihen. ja se on venäläinen peli, he ovat pahimpia rahannälkäisiä, matalaluokkaisimpia pelien rakentajia.
Pacific Warships: Naval PvP Hành động nge